
ယခုလအတြင္း ေရာင္းခ်မည္ျဖစ္ၿပီး အဆုိပါ ေမာ္ဒယ္အသစ္မ်ားအတြက္ သီးသန္႔ဝန္ေဆာင္မႈအျဖစ္ Premium Care အစီအစဥ္ကို စတင္လိုက္သည္ဟု သိရသည္။
Galaxy S7 ႏွင့္ Galaxy S7 edge အသံုးျပဳသူမ်ားအတြက္ အထူးအာခံ ေပးအပ္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး Software ျပႆနာမ်ားအတြက္ အိမ္အေရာက္ လာေရာက္ျပဳျပင္ေပးျခင္းႏွင့္ Heardware ျပႆနာမ်ားအတြက္ အိမ္အေရာက္ ဖုန္းလက္ခံ လာေရာက္ယူေဆာင္ေပးျခင္းတို႔ကို ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးအပ္သြားမည္ ျဖစ္သည္။
Galaxy S7 ႏွင့္ Galaxy S7 edge ဟန္းဆက္မ်ားသည္ ေစ်းႏႈန္း ၈ သိန္းက်ပ္ႏွင့္ ၉ သိန္းက်ပ္ အထိ သတ္မွတ္ထားေသာ ဟန္းဆက္မ်ားျဖစ္ၾကၿပီး အဆိုပါဟန္းဆက္မ်ားအတြက္ Service လိုအပ္သည့္ အခ်ိန္အခါမ်ားတြင္ ကုမၸဏီအေနျဖင့္ အစားထုိးဟန္းဆက္မ်ားကိုလည္း ေပးအပ္သြားမည္ဟု သိရသည္။
Galaxy S7 ႏွင့္ Galaxy S7 edge အတြက္ သီးသန္႔ ဝန္ေဆာင္မႈေပးအပ္သည့္ Premium Care အစီအစဥ္ကို ၂၀၁၆ စက္တင္ဘာလအကုန္အထိ မေတာ္တဆ ဖုန္းမ်က္ႏွာျပင္ ထိခိုက္ပ်က္စီးျခင္းအတြက္ တစ္ႀကိမ္ျပဳလုပ္ေပးမည္ျဖစ္ၿပီး ေရွ႕မ်က္ႏွာျပင္အတြက္ကိုမူ ၅၀ ရာခိုင္ႏႈန္း အကုန္က်စရိတ္ ျပန္လည္က်ခံေပးမည္ဟု သိရသည္။
Samsung သည္ ၎၏ Premium Care အစီအစဥ္ကို ရန္ကုန္ႏွင့္ မႏၱေလးၿမိဳ႕ႀကီးႏွစ္ခုတြင္ ဝန္ေဆာင္မႈေပးအပ္ရန္ စီစဥ္ထားျခင္းျဖစ္ၿပီး အိမ္အေရာက္ ဝန္ေဆာင္မႈအတြက္ မလိုအပ္သည့္ အျခားေသာ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားအတြက္ 01-2399990 နံပါတ္ျဖင့္ Call Center တစ္ခုကို တည္ေဆာက္ထားၿပီး ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ရန္လည္း စီစဥ္ထားသည္။
Credit-အင္တာနက္ဂ်ာနယ္
Post a Comment