Samsung Myanmar မွ Galaxy S7 ႏွင့္ S7 edge ၀ယ္ယူသူမ်ားအား အဆင့္ျမင့္ ၀န္ေဆာင္မႈအစီအစဥ္ Samsung Premium Care အားမိတ္ဆက္လိုက္သည္။ Samsung Premium Care သည္ Samsung မွ ပစၥည္းေရာင္းခ်မႈအၿပီးစတင္ လုပ္ေဆာင္ သည့္ အစီအစဥ္သစ္တစ္ခုျဖစ္ၿပီး Samsung Galaxy S7 ႏွင့္ Galaxy S7 edge ဖုန္းအသံုးျပဳသူမ်ားအေနျဖင့္ အထူးအာမခံ အခြင့္ အေရးမ်ား ရရွိမည္ျဖစ္သည္။
အဆိုပါ Samsung Premium Care အစီအစဥ္တြင္ သတ္မွတ္ထားေသာ အဆင့္ျမင့္ ဖုန္းမ်ား အတြက္  Software ျပသာ နာမ်ားအားလာေရာက္၍ တစ္ထုိင္တည္း ျပဳျပင္ ေပးျခင္း ႏွင့္ Hardware ျပႆသာနာမ်ားအတြက္ အိမ္တိုင္ရာေရာက္ ဖုန္းအား လက္ခံလာယူေပးျခင္းႏွင့္ ျပန္လည္ပို႔ေဆာင္ ေပးျခင္း လိုအပ္သည္မ်ားအား ေခၚဆိုေမးျမန္းႏိုင္ရန္ သီးသန္႔စီစဥ္ေပးထားသည့္ Call Centre အား ထားရွိေပးျခင္း ဖုန္းျပင္ဆင္ေနစဥ္ကာလအတြင္း အစားထိုးဖုန္းတစ္လံုး စီစဥ္ေပးျခင္း၊ အထူးျပဳျပင္ ေပးျခင္းေၾကာင့္ ေစာင့္ဆိုင္းရခ်ိန္ ပိုမိုနည္းပါးကာ ျပဳျပင္ခ်ိန္ လွ်င္ျမန္ျခင္း ႏွင့္ Software ပိုင္းလုပ္ေဆာင္ခ်က္ဆိုင္ရာ အေသးစားကိစၥရပ္မ်ားအတြက္ မိမိကိုယ္ တုိင္ လြယ္လင့္တကူ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ရန္ ဖုန္းမွတစ္ဆင့္ လမ္းၫႊန္ပံ့ပိုးေပးႏိုင္သည့္ Samsung Premium Care အတိုင္ပင္ခံမ်ားထံမွ သံုးစြဲသူမ်ား စိတ္ေက်နပ္မႈရသည္အထိ အၾကံေပး ကူညီ မႈမ်ားအား ရရွိႏိုင္ျခင္း တို႔ပါဝင္ပါသည္။ Samsung Premium Care အစီအစဥ္အား စတင္ မိတ္ဆက္ျခင္း အထူးခံစားခြင့္အျဖစ္ ၂၀၁၆ ခုႏွစ္၊ စက္တင္ဘာလကုန္အထိ အက်ံဳးဝင္သည့္ မေတာ္ တဆျဖစ္ရပ္မ်ားေၾကာင့္  ဖုန္းမ်က္ႏွာျပင္ထိခိုက္ပ်က္စီးျခင္းအတြက္ ျပင္ဆင္မႈ တစ္ၾကိမ္ ေဆာင္ရြက္ ေပးျခင္း (ဖုန္း၏ေရွ႕မ်က္ႏွာျပင္ ထိခိုက္ပ်က္စီးမႈအတြက္ ေငြပမာဏ ၅၀ ရာခိုင္ႏႈန္း ႏွင့္ ဖုန္းအေနာက္ မ်က္ႏွာျပင္အတြက္ ၁၀၀ ရာခိုင္ႏႈန္း အား Samsung Mobile Myanmar မွသာ က်ခံသံုးစြဲ၍ ျပင္ဆင္မႈတစ္ၾကိမ္ ေဆာင္ ရြက္ ေပးျခင္း) ကို အထူးဝန္ေဆာင္မႈေပးအပ္သြားမည္ျဖစ္သည္။
Samsung Premium Care အား ၂၀၁၆ မတ္လ တြင္ စတင္မိတ္ဆက္မည္ျဖစ္ျပီး ယခုလက္ရွိအခိ်န္ ကာလတြင္ Samsung Galaxy S7 ႏွင့္ Galaxy S7 edge ဝယ္ယူသံုးစြဲသူမ်ားအတြက္သာ ရရွိႏိုင္မည္ ဟုသိရသည္။

ေကာင္းျမတ္ရာ(Digitallifejournal)